Att inte ha någon som tror på en!

Med detta inlägg vill jag förmedle er att gör vad ni vill och lyssna inte på andra när det gäller era drömmar!

Jag har fått höra"Byt ditt gymnasie val, du kommer ångra dig!" osv. Allt sånt där negativt! Men jag vill inte!
Min dröm är att hålla på med hästar och lyckas! Ingen kommer att kunna stoppa mig när jag rullar fram! Har jag sakt att jag ska lyckas med något så ska jag det. Punkt slut!  
 
Hör ni från era nära och kära att du inte kommer lyckas så kör på endå! Det finns INGEN som kan säga att du lyckas eller inte och ingen som kan stoppa dig, förutom du själv är den enda personen i hela universum som kan göra det. 
 
Våga stå på egna fötter! Gör det själv idag. Ibland känns det som jag står mitt i en cirkel och en folk massa stor om kring mig och skrattar om mina drömmar.. Det känns som att ingen bryr sig. Men vad bryr jag om det igentligen? Bryr mig inte alls! Varför sak folk stå och stoppa mia drömmar för? Ingen har rätten att stoppa folks drömmar om personen vill detta i livet! 
 
Stäng ut allt du får höra! Ta emot det som extra pepp istället eller energi så du kan bevisa det! Får en envis känsla i kroppen av allt jag fått höra så jag verkligen vill lyckas! 
 
Har DU en dröm at bli proffsryttare,polis,modell,fotbolls proffs ja vette gudan allt vad man vill bli, så bli det! du kanske inte känar en stor summa pengar..! Men skit i det.. Huvudsaken du älskar ditt jobb eller vad man kan kallal det!
 
Jag ska lyckas med mina drömmar inom ridsporten! 
 
Listen to your heart and follow your dreams!
 

Kommentarer
sarah

Hej, vilket gymnasium ska du välja och varför?
Mvh Sarah.

2013-04-05 ⎪ 15:14:18
http://www.takenlittlebylittle.blogg.se



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback