Kollade en stund när Nora red.

Ja kom hem och trog till stallet! Skulle kolla på Nora när hon red lite dressyr på Mida. Mida var riktigt fin enligt mig!
 
 
 Sitter här nu och ska hoppa in i duschen snart! 
Ska fixa lite saker över imorgon, massor med tidsinställda då det är skolan hem fort som attan springa över till stallet sedan så ska jag hem fixa mig i ordning och sedan dra till Färila. 
Full speckad dag imorgon...!  
 
Men kommer ha en bra dag endå, som idag hade en toppen ag! Skön skola natonella i Engelska skriftliga som gick toppen! Var nöjd med mig själv, då jag trodde det var ett ämne man får tänka och tänka på... Men var klar med mina 250 ord på 25 min max! Men skrev ennu mer! 
Så nu hoppas jag på ett fint betyg i Engelska! :D
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback