När tiden inte räcker till!

När inte räcker till.. Han inte att blogga igår då det var hem äta något och gå till stallet där tiden rann iväg mer en vad jag trodde.. 
Det var meningen att jag skulle gå dit och kolla till henne bara! Fylla på vatten och sådant. Men jag bestämde mig för att rida en snabbis, och bara känna på henne. DEt gick 1000 gånger bättre igår en i tisdags! 
Red igenom henne bara lite enkelt i skritt,trav och galopp. 
Sedan efter jag var  stallet så gick jag hem och åt lite klockan var kvart i sex när jag lämnade stallet.. Det skulle gå fort.. var där 1½h..  
Så var tvungen att slänga i mig maten och typ cykla fort som satan upp till skolan till halv sju!
 
Sen hem efter det och duscha och typ gå och lägga sig....  Så bloggen fick lida igår! Sorry...
 
Bild från i sommras, som ni redan har sett..! Måste pallra mig till stallet med kamrean någon dag!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback