Myser här vid datan!

Han inte blogga igår..! Ja efter frukosten igår skyndade jag mig iväg till stallet! För skulle bort sen eller skulle till Farmor och Farfar och sova där! ;) Årkade inte sova hemma :P Haha 
Ja kan berätta lite om passet! Det var inte kul kan jag säga! Mida var på racer humör även om jag Bara skulle skritta och trava små trav steg så gick det inte! Hon travade över till galopp..! 
Hästen var alltså PIGG! 
 
Fort jag skulle göra galopp skänkeln och vi föll in i galopp så vart det ett litet bocksprång... 
Och jag skulle trava på ena kort sidan av "banan" och skänklade på lite så hon föll in igalopp, och det händer just precis när jag ska ta i tyglarna.. Tänkte inte på och ta vid knäppet där uppe.. Så böjer mig fram tar tag i tyglarna och hon bockar..! Och jag druttar i backen.. Hehhe :P 
 
DAgs att skaffa säkerhetsväst kasnke? Men har jämt tur! Men turen går säkert över till otur...!
 
Närmaste avramlings bilden ;) Bilden tagen på Gävle rytatrsälskap ( Lerviks ridcenter?)

Kommentarer
Emelie Lindholm

Usch då. Inte kul att ramla av en häst. Det har jag också gjort flera gånger typ. Hoppas att det gick bra. Bra blogg du har förresten:)

2013-01-27 ⎪ 17:59:08



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback