10. 10 saker du inte visste om mig

Blir smått svårt!
 
- Jag är envis ger mig inte i första sekund!
 
- Gör jag något som inte stämmer så måste jag själv rätta till det, annars får jag lite smått problem.. :P
 
- Jag har ingen kondition alls..
 
- Pluggar typ aldrig till något prov, läser bara igenom det. Men har börjat skärpt mig!
 
- Kommer inte på något alls nu!
 
- Skulle jag haft massor med pengar hade jag shoppat hela tiden! Jag älskar verkligen att shoppa kläder och hästsaker! 
 
- Jag driver en blogg för jag klarar mig inte alls utan bloggningen!
 
- Jag längtar verkligen till gymnasiet! :D
 
- Min framtida pojkvänn ska vara längre en mig! Minst 5 cm längre!
 
- Jag klarar inte av och rida med något annat nu när jag kköpt ridstövlar! :D
 
Sämsta sanningarna..!
 
Gammalt kort!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback