Mer vild en tam..!

Det vart inte alls lyckat.. Hinner rida efter grusvägen tills jag kommer till dom andra husen efter vägen(precis bakom bonden).. Då ser hon några plastblommkrukor och dom var ju tydligen skit läskiga och kan äta upp en..! Brydde sig inte alls sist vi red förbi dom. 
Så jag flög av när domkunde äta upp henne.. 
Gick förbi dom med henne så hon skulle inse att det inte är så farlig som hon tror.. DEt gick faktiskt bra! Hoppar upp igen och hinner rida till vägen och vända och ska fatta galopp, ja det var en bock maskin..! Ramlade av då också..! 
 
Denna dag har inte alls varit normal! Fick reda på en sak i skolan,hjälmen satt piss(Gjorde inte det förr,hahah.. Såg problemet sen när jag tog av mig den.. :P) det har inte varit min dag idag...
 
 
Snart ett årsen eller om det var över ett årsen.. heheh :P

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback