Skolan skolan..

Skolan idag var helt chill om jag får erkänna! Först så skulle vi åka in till stan och kolla på estet 3:ernas slut produktion. 
Den var helt okej, den hette en midsommar nattsdröm?, har jag för mig! Den var låång tråkig i början, eller så var jag allmänt trött av mig! Men sen efter pausen så var jag piggare! 
Men ja kom hem till lunch då teatern var 2½ timme lång med paus så var vi hemma till lunch! Åt lunch, det är lång lunch på tisdagar sen var det ju den dära jäkla matten! Men känner mig nöjd för ska göra ett x anal uppgifter varje lektion för att ligga häl i häl med planeringen! Efter matten så ska vi ha B språk men vår idrotts lärare tvinga oss vara med på 7:ornas idrott då dom bara är 5 tjejer i klassen och typ 18 killar! 
 
Var ju jätte kul, förstår nu varför jag vill ha längre killar! :D För jag vill känna mig liten.. Men nej inte får jag vara det med mina 174 cm till kropp!
 
Midas ska ridas senare, tänkte köra med lite balans övning för mig själv om Nora är villig och longera mig!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback