Slänger iväg detta nu!

Slänger iväg detta inlägg nu då jag ska gå till stallet. Ska rida i det fina vädretm tänkte jag. 
Vet inte riktigt till 100% vart jag ska rida.. Hehe typiskt..! :P 
Men antar att det blir på det vanliga stället bakom bondgården. Då vi har lite blandad väg där. Alltså upp och ner försbackar och rak väg! 
 
Skrev förut(tror jag) att vi skulle få välja ridning på elevens val ju. Självklart valde jag det i första hand! Eftersom vi är så få i 8-9 och hade en snäll lärare som satte ihop det hela så fick alla sitt första handsval! Vart skit glad! För nu kan jag utvecklas ännu mer och lära mig saker som jag kan köra på Mida! Haha ne men ska väl lära henne saker  nu åh! 
 
Ne vi hörs bloggar mer sen!
Brist på bilder!!!!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback