Ja ni.. gårdagens ridpass!

Ja ni.. Det där med hästar kanske inte är min grej.. Eller är det bara Mida som inte tycker om mig?
Som sgat hon bockade av mig! Tredje gångn jag rider och tredje gången jag flyger av! Ramlat av alla tre gånger jag ridit den senaste tiden.. Häst kräck eller så bara tycker hon om det eller så bara testar hon..
 
Skritten: 

Lite framåt men gick jätte bra. Var lite spänd. Men ska arbeta lite mjukare nästa gång då jag krävde lite skaer av henne! Bland anant att vi skulle gör lite skänkel vikningar. 
 
Traven:

Väldigt framåt och lite tjurig..  Men gick helt okej! 
 
Galoppen:

Pigg och framåt som vanligt..! Var lite okontrollbar. Skulle man göra galopp skänkeln så vart det ett litet bocksprång.. Och fick aldrig hnne i den där lungnande och fina galoppen utan var full fart enda från början.. 
Lät henne galoppera fullt ut på en av långsidorna och då så bara bockili bock.. Och jag flög av.. 
 
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback