Mida var jätte duktig men stark..!

Mida var jätte stark idag!! Speciellt i galoppen..! Men tar det från början hon vart helt uppvärmd skritta runt runt i ca 10 min. Böjde henne lite och gjorde lite halvhalter i skritten! Efter det så började jag trava på "kort" sidorna. 
 
Hon gick i en väldigt fin form! Men i galoppen vart hon helt fläng! Stark även fast jag försökte göra halvalter.. Red på bett idag och ja det var ett tags sedan då vi bara ridit på hacket ett bra tag.. 
Men ska bara rida på bettet framöver då jag tycker att jag vill ha en helt annan kontakt med henne! 
 Är helt slut i armarna i allfall....
 
Opps! Sket i kamrean då det snöade.. Och min mobil var helt CP!!
 
Bild från i sommras då det såg ut som det gjorde idag...!
Så där fast piggare...

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback