Trött tjej här..!

Tröttare kan man inte vara.. Vill sova på soffan heheeh...

Ja jag vill sova på soffan älskar verkligen det efter skolan! Speciellt om jag är skit trött och älskar sova där allmäntt också på vanliga lediga dagar ;)
 
Skolan var helt okej chill för det mesta. Gick dit var på engelskan i ca 25 minuter sedan fick vi som var klar med att ha fixat våra uppsatser gå.. Läraren: Ja ni som har lämnat in båda uppsatserna jag säger bye bye till er. Man bara YES! Hahah sen på svenskan så hade vi data för vi håller på med språkhistoria.. Men gjorde typ hälften av det jag igentligen skulle,blir annat när man sitter vid datan på skolan.. Heheh
 
Sedan idrott och hade innebandy älskar verkligen det!<3 Ja sen var det lunch sen efter den så hade vi film hela eftermiddagen någon film om Hitler...! 
 
Ja och nu sitter jag här och ahr tråkigt.. Nora ska snart gå till stallet hon tänkte tömköra så ja hon ska ridas i morgon! :D
 
Bild från förra vintern :)

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback