Är sjuk och inte haft tid..!

Sitter här och är jätte förkyld! Funderar starkt på att hoppa ner i badet idag igen och bara njuta med ljus!<3
Men jag hoppas ala haft en bra påsk dag idag? Jag har haft det toppen! 
Firade påsk oss Farmor & Farfar som vanligt..  Åt massor med mat och ja och lite godis förståss! 
Sedan kom vi hem och jag somna på sängen i ca 20min.. Var helt trött! Vet inte vad som är fel! Är jätte pigg på morgonen sen på kvälls kvisten så blir jag skit trött direkt! 
Men ja sedan gick jag och nora med hundarna en sväng..
 
Nu sitter jag här och spelar candy chras! :D Men ja ska väl leta alvedon och ta en sådan mot förkylningen... 
 
Mida har vilat idag iallfall! Tänkte rida nu på kvällen men orkade faktiskt inte! 
 
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback