hade det grymt kul!

Han absolut inte blogga igår.. För drog vid 9:00 in still stan på sporthallen och ha Hönan Agda(Vollyboll&Innebandu turnering för kommuns 9:or)..
DEt gick bra för oss i början.. Eller första matchen vart oavgjord 2-2 i innebandy.. Sedan så förlora vi allt...Hahah
Sedan gick jag och några till i klassen till en i klassens syster lägenhet. Efter det så gick vi på Tranan och åt tacos..! 
Väntade på sandra och hon kom efter tio! Hade det grymt roligt! 
 
Mamma tog stallet igår. 
 
Ja idag var jag oss en kompis som bor ett sten kast från mig. Vi satt väl och prata om allt mellan himmel och jord! 
 
ne nu vill jag ha mat mn det kommer jag äta om typ två timmar.. Långfredagens namn stämmer in så bra det! 
 
Kommer ingen bild då blogg.se dampar!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback